Informacija lengvai suprantama kalba

Kviečiame susipažinti su Raseinių rajono savivaldybe (parsisiųsti)
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
Kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems
Sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse. 

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia: https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/ 

Teksto originalą parengė
Raseinių rajono savivaldybės administracijos Bendrųjų reikalų ir informacinių technologijų skyriaus vyriausioji specialistė Vilma Urbonienė

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė:
Vilma Urbonienė.
Tekstą vertino: Aurelijus Krupavičius.
Teksto vertinimą koordinavo: Viktorija Pilibaitienė.

Iliustracijų šaltiniai:
https://arasaac.org
https://www.freepik.com
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read
Microsoft Word piktogramų bazė.


Informacija apie Raseinių rajono savivaldybės interneto puslapį (parsisiųsti)

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
 
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
Kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems
Sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse. 
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia: https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/ 

Teksto originalą parengė
Raseinių rajono savivaldybės administracijos Bendrųjų reikalų ir informacinių technologijų skyriaus vyriausioji specialistė Vilma Urbonienė
Tekstą lengvai suprantama kalba rengė: Vilma Urbonienė
Tekstą vertino: Birutė Pocevičiūtė
Teksto vertinimą koordinavo: Paula Stašaitienė
Iliustracijų šaltiniai:
https://arasaac.org
https://www.freepik.com
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read
Microsoft Word piktogramų bazė.

Informacija atnaujinta 2024-12-15, 00:17:51